NAROČANJE
Naročanje poteka z delovnim nalogom in zdravstveno kartico od ponedeljka do četrtka med 8.00 in 12.00.
Naročeni pacienti imajo prednost pred naročanjem.
Informacije o prostih terminih, ki niso zavezujoče, dajemo v ordinacijskem času tudi po telefonu in elektronski pošti.
Bodite pozorni na datum izdanega delovnega naloga, saj se morate od izdaje naloga naročiti pod stopnjo nujnosti
ZELO HITRO v 7 dneh
HITRO v 21 dneh
REDNO v 21 dneh.
V primeru, da je fizioterapija zaprta in bi vam v tem času potekla veljavnost delovnega naloga, vas prosim, da se obrnete na ostale izvajalce fizioterapije v Ljubljani. Seznam izvajalcev in njihove čakalne dobe najdete na spletni strani e-zdrav.si.
Odgovorna za vodenje čakalnega seznama: Karmen Ivanšek
Fizioterapija Karmen Ivanšek ni odgovorna za pretečene delovne naloge v času naše odsotnosti.
Nekaj pomembnih novosti, ki se jih moramo držati izvajalci in zavarovanci ob predložitvi delovnega naloga:
UPRAVLJANJE ČAKALNEGA SEZNAMA (15.b čl. ZPacP):
- Pacient lahko termin prestavi 1x.
- 10 dni pred obravnavo (brez razloga).
- Manj kot 10 dni pred obravnavo, se termin lahko prestavi pisno, iz objektivnih razlogov (hospitalizacija, nenadna bolezen, poškodba ali smrt pacienta ali ožjega družinskega člana).
- Če pacient ne pride na termin in ga ne odpove v skladu pravili, se ga črta s čakalnega seznama in delovni nalog preneha veljati.
- Če je pacient neupravičeno odsoten na enem izmed terminov v okviru iste napotitve, se zdravstvena obravnava v okviru te napotitve konča.
- Pacient se lahko v primeru neopravičene odsotnosti, pri tem izvajalcu zdr. dejavnosti znova uvrsti v čakalni seznam šele, po preteku treh mesecev od termina, na katerem je bil neupravičeno odsoten.
ČRTANJE S ČAKALNEGA SEZNAMA (15.c čl. ZPacP):
- v primeru pacientove želje,
- v 24 urah od zavrnitve zdravstvene storitve,
- v 24 urah od neupravičene odsotnosti.
NAROČANJE (15.a čl. ZPacP):
- INFORMACIJE o predvidenih terminih: elektronsko, po pošti, telefonu.
- Pacienta se naroči po prejemu delovnega naloga. (Pravilnik o naročanju in upravljanju čakalnega seznama ter najdaljših dopustnih čakalnih dob/ ul rs, št 3/18)
ČAKALNI ČAS ((14a čl. ZPacP):
- Čakalni čas v čakalnici je čim krajši, oziroma ne presega 30 min.
- Omejitev glede čakalnega časa ne velja:
PRESEGANJE NAJDALJŠE DOPUSTNE ČAKALNE DOBE (10. čl. (Pravilnik o naročanju):
- Če izvajalec zdr. storitve ob uvrščanju pacienta na čakalni seznam ugotovi, da ČD presega najdaljšo dopustno ČD, pacientu predlaga izvedbo zdr. storitve pri drugem izvajalcu z dopustno ČD.
- Če pacient izvedbo zdr. storitve pri drugem izvajalcu odkloni, ga pooblaščena oseba za čakalni seznam uvrsti na čakalni seznam in na njem označi, da je bil pacient obveščen o možnosti izvedbe zdr. storitve pri drugem izvajalcu, znotraj najdaljše dopustne ČD.
NAROČANJE NA ZDRAVSTVENO STORITEV (5. čl. (Pravilnik o naročanju):
(ODPOVED / PRESTAVLJANJE TERMINA):
Listina se vrne izdajatelju.
- za paciente, ki niso naročeni,
- v primeru naročanja v čakalno knjigo,
- v primeru, da pacient zamudi na termin,
- v primeru da izvajalec zdr. storitve zaključuje zdr. storitev predhodno obravnavanega pacienta, ki jo je treba izvesti brez nepotrebnega odlašanja ali prekinitve.
V primeru pomanjkljivo oziroma nejasno izpolnjenega del. naloga, pacienta ni mogoče uvrstiti na čakalni seznam. O neustreznosti se obvesti pacienta in izdajatelja .